Upravljanje emocijama u komunikaciji

OPIS RADIONICE: „Upravljanje emocijama u komunikaciji“ radionica je na kojoj će polaznici kroz dobivene alate i strategije osvijestiti prvenstveno svoja emocionalna ponašanja  i naučene reakcije. Potom će ih naučiti objektivno promatrati kod svojih sugovornika kako bi na ispravan način odlučili reagirati i brže postizati svoje ciljeve kroz jasno izraženu komunikaciju.

Namijenjena je svima koji primjećuju teškoće u situacijama kada trebaju kontrolirati svoje emocije, u privatnim ili poslovnim odnosima ili ne znaju kako se nositi s emocijama koje osjećaju prema samima sebi i svojim životnim odlukama i potezima. Cilj je zadržati stanje te uz iskrenu i otvorenu komunikaciju postići željeni ishod.

Bez upravljanja osobnim emocijama i stanjima, osoba ne može primjereno reagirati ni prepoznavati tuđe emocije i stanja te upravo zbog toga često dolazi do tolikih iscrpljujućih konflikata, neriješenih situacija i nepostignutih dogovora i ciljeva. Polaznici će također  kroz različite vježbe i igre osvijestiti kako uspješna komunikacija ne zahtijeva nužno pozitivne emocije, već odlično kontrolirano stanje.

Radionica se sastoji od teorijskog djela, praktičnih vježbi i zabavnih igara. Edukativni materijali i potvrde o sudjelovanju uključeni su u cijenu.

Više informacija na Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite..

  • Trajanje:

    3 sata

  • Cijena:

    300 kn po osobi

  • Prijava:

    Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

Želite saznati više?