Škola brzog čitanja i mudrog učenja Trnje
Opis programa
Škola brzog čitanja i mudrog učenja dobitnica je prestižne nagrade Franchise Brand Leader Award u kategoriji NAJBOLJA REGIONALNA FRANŠIZA NA HRVATSKOM TRŽIŠTU, a ujedno je i prvi obrazovni sustav u RH s certifikatom europske franšizne kvalitete.
Također, dobitnica je međunarodne nagrade za doprinos obrazovanju 2019. i 2020. godine te je ujedno i vlasnik Certifikata franšizne izvrsnosti za 2020. i 2021., koji izdaju Hrvatska udruga za franšizno poslovanje i Europski franšizni institut.
Škola brzog čitanja i mudrog učenja organizira 6-mjesečni obrazovni program pod nazivom Brzo čitanje i mudro učenje, a koji je u potpunosti prilagođen starijem školskom uzrastu. Ovaj obrazovni program namijenjen je svim osnovnoškolcima koji pohađaju minimalno 3. razred osnovne škole, odnosno koji znaju tečno čitati, kao i svim srednjoškolcima. Cilj ovog obrazovnog programa jest da učenici uče radije, brže i svrsishodnije, a da pri tom sve što nauče mogu godinama koristiti i nadograđivati u kasnijim fazama školovanja. Jednom riječju, kroz ovaj obrazovni program razvijamo tzv. “learnability”, odnosno kapacitet za funkcionalno učenje.
Ključni ciljevi:
Temeljem dugogodišnjeg iskustva u različitim oblicima distribucije ovog obrazovnog programa, mogu se istaknuti ključni ciljevi koje djeca školskog uzrasta standardno postižu primjenom vještina koje nauče pohađanjem obrazovnog programa Brzo čitanje i mudro učenje:
- višestruko povećanje brzine čitanja, neovisno o vrsti gradiva
- 50-postotno unaprjeđenje koncentracije i razumijevanja pročitanog, neovisno o vrsti gradiva
- sposobnost brzog izdvajanja najvažnijih informacija iz gradiva (filtriranje), njihovo oblikovanje u obliku ključnih riječi i njihovu organizaciju u dijagramski prikaz (asocijativnu mapu) iz koje mogu gradivo prezentirati usmeno, uz lakše odgovaranje na postavljena pitanja te uz značajno bolje dugoročno pamćenje
- trostruko brže pamćenje u odnosu na vršnjake – odlomaka, definicija, pjesmica, popisa i sličnih tekstualnih cjelina, datuma, godina, brojeva itd. Sve to uz drastično dugoročniju retenciju.
- sposobnost planskog učenja u grupi, čime mogu drastično smanjiti vrijeme učenja (posebno pogodno u slučajevima kada dijete iz nekog razloga dugo izostane iz škole)
Konkretni rezultati:
Konkretni rezultati obrazovnog programa Škole brzog čitanja i mudrog učenja razlikuju se ovisno o uzrastu polaznika, njihovoj motivaciji, iskustvima i potrebama. Cilj nam je naučiti djecu učiti točno onoliko koliko je potrebno kako bi se nešto naučilo – mudro učiti – i time dobiti više vremena za slobodne i sportske aktivnosti te općenito aktivnosti koje nisu vezane uz školu.
Što je moguće kroz ovaj program?
Generalno, kroz program Škole brzog čitanja i mudrog učenja moguće je povećati kvalitetu čitanja, odnosno razinu razumijevanja pročitanog i zaključivanja, pamćenje, razviti motivaciju za učenje, sposobnost prezentiranja naučenog, sposobnost organizacije gradiva te razviti visok stupanj koncentracije kod učenja i time steći kondiciju u učenju.
Prijava:
Javite nam se s povjerenjem za više informacija o samome programu ili za besplatno individualno testiranje. Za više informacija, obratiti se na broj 099 756 8261 (Marko).
Lokacija:
Ovaj je program dostupan na dvjema lokacijama: Trnje (Zagreb) i Sesvete.
Idealni polaznici obrazovnog programa
Idealni polaznici obrazovnog programa Brzo čitanje i mudro učenje su pametna, ali pomalo “lijena” djeca ili pak marljiva, ali pomalo zbunjiva i dekoncentrirana djeca, kao i oni učenici koji izrazito vole jedan ili dva predmeta, a ostale predmete ne vole. Također, interesna skupina obrazovnog programa Brzo čitanje i mudro učenje jesu i djeca koja puno vremena ulažu u sportske aktivnosti – kroz ovaj obrazovni program će naučiti kako da s manje utrošenog vremena svladaju školsko gradivo, kako bi mogli uskladiti školske i sportske obaveze.
Sve tehnike kojima učimo u sklopu obrazovnog programa Brzo čitanje i mudro učenje imaju zadatak aktivirati obje moždane hemisfere, čime je moguće riješiti standardne probleme u čitanju te generalno učenju: slabu koncentraciju, slabo ili sporo razumijevanje, nedovoljno pamćenje, nedostatak vremena, lako gubljenje motivacije ili preosjetljivost na vanjske podražaje.